Sutrumpinti pranešimo laiką apie planuojamą kelionę traukiniu negalią turintiems keleiviams

Individualiuosius poreikius turintys keleiviai, kuriems reikalinga papildoma pagalba, t. y. nusipirkti traukinio bilietą, stotyje rasti tualetą, saugiai judėti perone, įlipti ar išlipti iš traukinio, keliaujant traukiniu, privalo pranešti bendrovei „LG Keleiviams“ Informacijos centrui apie planuojamą kelionę traukiniu ne vėliau kaip prieš 24 valandas iki traukinio išvykimo.

Atitinkamai, negalią turintys keleiviai, planuojantys keliones geležinkeliais tarptautiniais maršrutais iš Lietuvos teritorijos, kuriems būtina įlaipinimo ir išlaipinimo iš traukinio paslauga, apie specialios pagalbos poreikį privalo pranešti ne vėliau kaip 48 val. prieš traukinio išvykimą.

Siekiama šį terminą sutrumpinti ir operatyviau atliepti keleivių su individualiaisiais poreikiais interesus.

Jeigu turite klausimu apie iššūkį, palikite komentarą žemiau.

Categories

3 Comments

  1. 2020-04-20 at 15:44

    Laba diena,

    iki hakatono norėčiau paklausti apie šiuo metu egzistuojančios sistemos veikimo principą. ‘traukiniobilietas.lt’ pasirinkus bilietą yra paslauga ‘papildomos paslaugos’, jog būtų pasirinktas pagalbos prašymas, pateikta informacija apie tokio prašymo išpildymą (jei pateikta bent 24val. iki kelionės). Mano komandos klausimas būtų – kokie procesai vykdomi gavus tokį prašymą laiku? Ar tam yra samdomas papildomas žmogus, kuris atvyksta / susisiekia bei laukia neįgaliojo prie stoties? Ar kaip kitaip? Detalesnė informacija apie dabartinį procesą padėtų rasti vietas, kurias galėtume optimizuoti hakathono metu.
    Lauksiu jūsų atsakymo!

    Pagarbiai
    Mindaugas Galvosas

    1. 2020-04-21 at 06:09

      Ačiū Mindaugai, už klausimą. Informacija perduota ir laukiame atsakymo su detalesniu paaiškinimu, kai tik turėsime iškart pasidalinsime.
      Jeigu ir kiti turite klausimų, rašykite čia, o mes surinksime atsakymus.

      1. 2020-04-22 at 09:16

        Sveiki, Mindaugai!
        Svetainės pagrindiniame puslapyje jau pridėti duomenys, kurie atsako į jūsų klausimus (žr. LG duomenys).
        Traukiniobilietas.lt bus pilnai atnaujinta ateityje, o dabar galima pranešti apie pagalbos kelionėje poreikį telefonu, el. paštu ir stotyje.

Leave a Reply to Gertruda Cancel reply

Required fields are marked

logo-3

Susisiekite!

2020 visos teisės saugomos
Sukurta 3tm.lt

Skip to content